
Reti gadās, ka gan automašīnas izskats, gan nosaukums var burtiski pārsteigt: pārsteidzošs Rumpler Drop, saukts arī par Rumpler Tropfenwagen.
Austriešu inženiera Edmunda Rumplera 1921. gadā izstrādātais Rumpler Drop ir viens no tiem automobiļu dizaina laikmeta automobiļiem, kad gandrīz viss bija iespējams. 20. gadsimta 20. gadi vēl bija pietiekami agri, lai sabiedrībā valdītu vienots priekšstats par to, kādam vajadzētu izskatīties automašīnai. Tas pavēra iespēju daudzām inovācijām, pētniecībai un eksperimentiem.
Austrijas Rumpler Tropfenwagen bija izcils sasniegums aerodinamikā.

Viens no šādiem eksperimentiem bija automāšīna Rumpler Drop, kas tika nosaukta tā piliena formas dēļ. Edmunds Rumplers bija lidmašīnu konstruktors, un viņa “piliena” dizaina pamatā nepārprotami bija lidmašīnas lidojuma aerodinamiskie principi. Tas bija pirmais plūdlīnijas automobilis, kas parādījās ilgi pirms Chrysler Airflow un Tatra 77. Rumpler Tropfenwagen gaisa pretestības koeficients bija tikai 0,28, kas pat mūsdienās ir patiesi ievērojams rādītājs automašīnai un tajā laikā praktiski nedzirdēts.
Lai sasniegtu šo skaitli, Rumplers īstenoja daudzus unikālus izgudrojumus. Rumpler Tropfenwagen, kas debitēja 1921. gada Berlīnes automobiļu izstādē, bija pasaulē pirmais izliektais stikls priekšējiem un sānu logiem, kas imitēja Drop virsbūves izliekumus.
Ar 157 kubikcollu dzinēju, kas savienots ar manuālo pārnesumkārbu, Rumpler Drop attīstīja aptuveni 36 zirgspēkus un varēja sasniegt maksimālo ātrumu 70 mph (112 km/h), taču patiesi interesanta bija balstiekārta. Drop bija pirmais automobilis vēsturē, kura aizmugurējā daļā bija uzstādīta grozāmā ass, ko Rumplers izstrādāja un patentēja jau 1903. gadā.
Diemžēl Rumplera Tropfenwagen neguva komerciālus panākumus. Lai gan Mercedes-Benz saskatīja Rumpler Drop perspektīvas autosportā, 1921.-1925. gadā Rumpler pārdeva tikai aptuveni 100 automašīnu. Nelielas problēmas – pārkaršana, apgrūtināta stūrēšana – sarežģīja arī bagāžas nodalījuma trūkums un tas, ka auto vienkārši izskatījās dīvaini.
Rumplera piliens ieguva zināmu slavu pēc Friča Langa filmas “Metropole” iznākšanas, kurā tika aizdedzināti daudzi Tropfenwagen automobiļi. Mūsdienās ir saglabājušies ļoti maz šā automobiļa eksemplāru. Mēs varam atcerēties tikai šo dīvaino automašīnu un tās tikpat apburošo nosaukumu.